منتدى دلع الحلوووووووووين
size=18]عزيزى الزائر / عزيزتى الزائره يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا

او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى

ونتشرف بتسجيلك

ادارة المنتدى
[/size]

size=18]عزيزى الزائر / عزيزتى الزائره يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا

او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى

ونتشرف بتسجيلك

ادارة المنتدى
[/size]

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» شرح كيفية عمل ويندوز خاص بك
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 3:56 am من طرف زائر

» شروحات لبرنامج الفوتوشوب
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 4:06 am من طرف kamara

» يا جماعه هو مين اللى هياخد الدورى السنه دى
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 9:38 am من طرف kamara

» أمثال شعبيه بالصور.......
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 9:30 am من طرف kamara

» خلى بالك من الجنس الناعم
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 9:04 am من طرف kamara

» أحدث موبايل أنتجته نوكيا
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:56 am من طرف kamara

» حوار سنه 2058
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:47 am من طرف kamara

» حب من نوع جديد جدااااا
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:33 am من طرف kamara

» مين فينا الحمااااااار .........؟؟؟؟؟؟؟؟
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:25 am من طرف ENG MIDO

» إللى ميعملش الواجب
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 8:21 am من طرف ENG MIDO

» صور مضحكه
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 2:49 pm من طرف eng hamada

» بطل العالم السابق فى الشطرنج : جاري كاسباروف
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 11:03 am من طرف kamara

» آيات اسلم قارؤوها......
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 28, 2009 6:16 am من طرف مشارى راشد

» توبة شاب قبل موته بلحظات في المسجد
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 28, 2009 5:44 am من طرف مشارى راشد

» انشودة زين الرمضانية .....بثلاث لغات وللتحميل.. لحبيب الملاينالشيخ مشارى راشد
اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 3:23 pm من طرف مشارى راشد

المنتدى الهندسى

اجمل قصه حب جب على النت

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

اجمل قصه حب جب على النت Empty
مُساهمةموضوع: اجمل قصه حب جب على النت   اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:53 pm

بصوا ياجماعه من الاول
هى القصه انا شوفتها فى سايت تانى بس هى كذا حلقه وطويله جدا

المهم الملخص ان فى واحد ع النت بيعمل حلقات عن قصه حب بين اتنين
وواخد بعض صفات من حبيبته فى الحقيقه

خلاص بعد ما القصه خلصت ع النت ده الحوار اللى حصل

أفق من شرودي على صوت نودج من نبوية اثناء حديثنا ع الماسنجر وهي تقول ايه يا استاذ اللى انت عامله فى المنتدي ده ؟

قولتلها عملت ايه يا نبوية بس؟
فقالت القصة اللى انت نزلتها دي بقى انا اسمي نبوية ؟
بقى انا بلبس على دماغي حلة ؟ وأهلى مش عارف ايه؟
ولما يغمي عليا بتفوقني بشربات ؟ وخاطفني يا ريدل؟
وبتقتلني كمان؟ بقى دي آخرتها تقتلني
قولت لها ياحبيبتي يا نبوية دي قصة تأليف كلها من دماغي انا كل اللى اخدته منك اجزاء من صفاتك بس وقولتها سواء كانت حلوة او وحشة زي مثلا طيبتك وحنيتك وطبيخك اللى فتحوا مركز اسعاف تحت شقتكم بسببه ورخامتك معايا ع الماسنجر وكلامك اللى كنتي بتطلعي بيه عيني رغم انك كنتي بتحبيني كل ده كنت بحاول احطه فى الشخصية اللى هي نبوية ومتنكريش ان الناس حبتك فى القصة وكانت متعاطفة معاكي

فقالت لى نبويةخلاص انا موافقة أصالحك بس بشروط
قولت لها عنية ليكي انتى تؤمرى سمو الاميرة
فقالتاممممم ... أولا مفيش كلام مع بنات على الماسنجر ولا على المنتدي لا تقولى بكلم مشرفات ولا بكلم عضوات
فقولت لها موافق
أكملت حديثها ثانيا مفيش مجاملات لعضوات ولا ياعسل ولا يا قمر ولا الكلام ده خالص .. مفهوم؟
فقولت لها مفهوم

وواصلت ثالثا ممنوع تقولى يا قمر ويا عسل والكلام ده الناس كلها بتقولي الكلام ده عايزة كلام رومانسي عن كده
قولت لها حاضر يا أميرة القمر
قالت نبوية رابعا بقى عايزة الناس كلها فى المنتدي يعرفوا مين هي نبوية اللى متعاطفة معاك وقابلة انها تحبك
فقولت لها ازاي .. مينفعش .. أتوقف فيها .. ممنوع ..
فقالت ازاى وانا ملهمتك لولا تفنيني وفني العالى فى الرخامة عليك ولولا قدرتي الفذة وموهبتي فى الغتاتة مكنتش كتبت القصة بتاعتك دي يبقى حقى انك تعمل لى موضوع فى قسم افتح قلبك وتقول للناس انك بتحبني

فقولت لها صدقيني صعب .. من قوانين المنتدي انه ممنوع اني اكتب موضوع اقول فيه بحبك لبنت اوالعكس .. ده غير كمان اني اخاف من الناس انهم يحسدوني عليكي
فقالت نبوية بقى كده؟ .. طيب طلقني
فقولت لها اطلقك ازاى يا نبوية واحنا لسه متجوزناش ولسه مرتبطناش ببعض رسمي
فقالت مليش دعوة طلقني
قولت لها نبوية تقبلى تتجوزيني
فقالت انا قبلت زواجك
فقولت لها خلاص انتى طااااااااااااااااااالق
Boozer

Boozer

الموقع الموقع : جروب هندسه
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبه
المزاج المزاج : عااااااااااااااااااااالى اوووووووووووووى

اجمل قصه حب جب على النت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل قصه حب جب على النت   اجمل قصه حب جب على النت I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 6:30 am

لو القصة حقيقية انا مش ....................؟!

اجمل قصه حب جب على النت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دردشة أيام الجاهلية على النت
» دردشة أيام الجاهلية على النت
» خوش وشوووووووووف قرار الوزاره لخطوط النت
» خوش لو عايز تشتكى ضد قرار خطوط النت
» كولكشن من اجمل نغمات الرسائل SmS بصيغة Mp3 للموبيلات وعلى اكثر من سيرفر